Sova?

Publicerad 2013-04-23 00:19:46 i Allmänt

Efter mycket jobb i slutet av förra veckan så kändes det i kroppen, riktigt ont. Åkte och hämtade upp resten av familjen på vägen hem då dom var i Fresta, Hampus var på kalas hos en dagiskompis. Magnus passade på att hjälpa till hos sin mamma i trädgården medan då hon bor precis i närheten.
Hampus var så glad, han har längtat efter kalaset och det var det första han pratade om när han vaknade igår :)
Har än så länge inte varit så många kalas för hans del, men nu börjar dom rulla på med jämn takt.

Hem direkt och Magnus hade redan förberett middagen, så efter middagen gick jag och la mig på sängen för att vila kroppen lite. Tror inte klockan var ca.18.45 då, hade så sjukt ont men egentligen inte så trött. Men pga värken så somnade jag och Magnus försökte några gånger att få upp mig men jag orkade inte, så jag sov till kl. var 8 imorse!
Undrar när jag sov så länge senast???

Ja men då sitter man vaken nu efter midnatt istället och är knappt trött.... Så kan det gå, men det var skönt att få sova ut igår iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela