The Dubliner

Publicerad 2013-04-27 17:17:16 i Allmänt

Ikväll ska vi ut och fira Cia igen kan man säga :)
Jag, Magnus och Sofie gav Cia i present att vi skulle ut och äta tillsammans, men Magnus får dock inte vara med och äta. Efter att ha kikat runt lite så blev valet The Dubliner, tror att det kommer bli en jätte trevlig kväll!
Vi ska träffas innan och ta en öl eller två på här i Väsby först på Tiger baren, ingen av oss har varit där innan men det blir nog en bra strat på kvällen.
 
Hoppas ni får en trevlig Lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela