Vunnit igen :)

Publicerad 2013-04-09 01:20:39 i Allmänt

Trevligt när man öppnar upp mailen och det översta mailet har rubriken VINST!
Så glad jag blev, inte alls beredd på att jag skulle få ett sånt mail. Även denna gång var vinsten på en blogg, tror att jag ska skippa det här med lotter och liknande helt och hållet och endast köra på bloggtävlingar ;)
¨Visserligen var det inte en lika stor vinst som jag fick på Stadium vid årsskiftet, men glad blev jag :)
Det är ju mer själva grejen att man faktiskt vann!
Inser nu hur fel det här låter.... Så säger man till barnen att det spelar ingen roll vem som vinner bara man har roligt... Men allvarligt, visst är det bra mycket roligare när man vinner!?! ;)

200:- i checkar från Arla var vinsten iallafall, om ni blev nyfikna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela