Åh vad bra det va!

Publicerad 2013-02-20 22:47:00 i Allmänt

Fick hem leveransen från MatHem vid 19.30
Var beredd på att kanske behöva bära upp allt, nog för att det är jobbigt men inte lika som att först behöva åka til laffären dra runt en tung kundvagn, in med allt i bilen och få allt från bilen till porten.
Jag behövde inte ens gå utanför min dörr, allt uppburet och det var så härligt! 7 kassar torrvaror och kylvaror, 1 påse med 7kg frukt, 1 stor påse med frysvaror och storpack toapapper och hushållspaper.
 
Just nu så känns det som om storhandlingen i framtiden kommer bli på det här sättet, så smidigt :)
Däremot så gillar jag att gå i delikatessdisken och kika och köpa hem lite gott, men att kunna sköta de stor nödvändiga inköpen är ju perfekt att göra på det här sättet.
 
 

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2013-02-21 12:25:18

så jättebekvämt! skulle du rekommendera detta?

Svar: Absolut! Jag tycker det var jätte bekvämt sätt att storhandla på, som sagt lite tid tog det ju första gången då man inte hade koll på sortimentet och upplägget. Men sen kan man spara listor och det finns färdog listor också.Inte lika mycket specialerbjudanden som på ica men de ordinarie priserna var helt ok. Dock lite dåligt utbud av mjölkfritt.
Vi har inte testat färidga matkassar som ni har, men jag kan lova att det är billigare än dom. Men alternativ finns som färdiga fruktkassar, frukostkassar m.m. Vi tog ´stor frukpåse lyx, och den var helt ok.
Nettan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela