Deligerar ut uppgifter

Publicerad 2013-02-02 11:49:05 i Allmänt

Sitter i sängen och deligerar, blir sjukt rastlös.... Men var uppe i ca.5 min och plockade fram gympaskor till Jennifer och lite presentpapper m.m då hon snart ska iväg på gymnastikkalas. Fick så sjukt ont efter dom minutrarna, kändes annars rätt då okej innan.
Bara göra som läkaren sa tror jag och trycka i mig alla dessa tabletter, Magnus och Hampus var precis i centrum och hämtade ut mitt recept på Apoteket.
Jobbigt bara att Magnus har sin jobbhelg nu, men vi får hjälp nu så Jennifer kommer till och från kalaset och resten får lösa sig.
Blir så jäkla trött av citodon så det är lite jobbigt, och bil får man inte köra på varken citodon eller antiinflammatoriska tabletterna jag fick.

Köpte en ny sjal här om dagen, var ju perfekt tajming då den verkligen kommer till användning nu. Både inne och ute :)

Hoppas ni får en trevlig helg! Jag ska göra mitt bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela