Det är verkligen vackert med Snö!

Publicerad 2013-02-07 09:29:57 i

Jag blir glad bara jag tittar ut, vi har ett jätte stort/högt träd här utanför och nu är alla grenar helt täckta med snö.
Vilken skillnad det blir, så mycket ljusare :)



Däremot så kan man ju undra var plogbilen är, 24 timmar har gått nu och varken plogat inne på gården eller på parkeringen. Tror det är Väsbyhem som är ansvariga, iallafall gården men ingenting händer. Hampus kunde knappt gå här ute, och porten var väldigt svår att öppna.
I garage kontraktet står mycket tydligt att vi ansvarar för att hålla rent och skotta 30 eller 50cm utanför garageporten, jag har skottar 150cm ett par gånger sen igår morse. Men vet inte var jag ska göra av all snö, precis som de andra på parkeringen. Så fullt av snöhögar och man kör lätt fast....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela