Färg!

Publicerad 2013-02-02 00:21:07 i Allmänt

Blev ett besök hos frisören idag efter att ha hämtat barnen, ringde dit inna njag hämtade och bokade tid. Jätte skönt så slapp vi vänta, brukar annars vara ganska så dålig på att boka tid hos frissan. Båda barnen klipptes samtidigt, vilket blev jätte smidigt. Jennifer satt i en vanlig stol och blev behandlad som en prinsessa :) Frislren var jätte trevlig och pratade glatt både med mig och Jennifer, fick även Jennifer att vara delaktig i hur resultatet skulle vara men med en lite diskret avstämning med mig. Hampus fick sitta i en racerbil framför den fanns även en TV med pippi film, han var supernöjd! Vi kom precis innan eftermiddags rusningen började så de hade gott om tid på sig, Jennifer fick håret fönat, lockat och både glitterspray och rosa spray. Nöjdare tjej fick man nog leta efter ;) Hampus hade bestämt redan för någon dag sedan att han skulle ha svart spray i håret, jag är tacksam över att frisören var väldigt försiktig med färgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela