Fredag!

Publicerad 2013-02-01 12:44:24 i Allmänt

Barnen tillbaka på dagis och skola idag, mjukstart för Jennifer då de skulle ha filmdag idag. De har ett belöningssytem i klassen och de hade nu kommit upp i 2:a nivån. Så långfilm och popcorn väntade i skolan idag :)
När jag hämtar barnen sen så ska vi åka till Centrum för att få båda barnen klippta. Vilket verkligen är på tiden!
Ska se om jag kan få en tid till läkaren också, kändes okej igår men idag så har jag så sjukt ont i nacken så jag vet inte om jag orkar vänta till nästa vecka på en läkartid. Sover inte då det gör så ont i nacken och sen jag vaknade imorse så har högerarmen varit bortdomnad till och från och värker i axeln plus flimmer för höger öga. Jag som trodde det skulle vara bättre nu efter drygt 2 månaders sjukskrivning....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela