Jobb, jobb

Publicerad 2013-02-12 23:49:08 i

Mycket jobb för att va arbetslös :)
Väldigt spännande måste jag säga, så glad att jag kontaktade min gamla arbetsgivare där jag slutade för 5 år sedan. Uppenbarligen måste jag gjort ett bra jobb då chefen verkade jätte glad när jag hörde av mig :)
Har innan bara jobbat på förskola och till största del med småbarn, men nu har det bara blivit jobb i skola. Lågstadiet med blandat åk.1-3. Väldigt spännande måste jag säga! Passar mig väldigt bra då nacke och höger axel fortfarande inte är helt ok.
Ska tillbaka imorgon igen, sen får jag se om jag orkar jobba något mer i veckan. För jobb kommer det finnas, februari bjuder tyvärr på mycket sjukdommar... Eller när man jobbar som vikarie, februari bjuder på massa sjukdommar :)
Hoppas bara jag och min familj fortsätter hålla oss friska, för Hampus lilla ögoninflammation är ju ingenting mot alla influensor och virus som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela