Jobb

Publicerad 2013-02-05 01:05:54 i Allmänt

Sitter här och försöker hitta jobb att söka, inte det lättaste!
Vet inte riktigt vad jag ska leta efter, platsbanken på Arbetsförmedlingen känns rått så rörig när jag inte vet exakt inom vilket område jag ska leta.
Började isället söka efter olika företag som lät intressanta och skickat några spontanansökningar. Då jag bara söker ett deltidsjobb (på ganska liten del...) så känns det lättast.
Det är på detta sött som jag fått alla mina tidigare anställningar, så jag vet att det inte är helt omöjligt.
Får se om jag får några svar nu i veckan, man vet ju aldrig :)
Dock lite jobbigt att skriva ansökningarna då min högerhand domnar bort hela tiden, så det tar tid. Men nu har jag gjort mitt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela