Koppla av

Publicerad 2013-02-13 20:10:34 i

Efter jobb hela dagen så ska jag nu inta soffan och bara vara. Så slut idag!
Kände inte det efter att jag hade jobbat men blev jobbig hämtning av Hampus som inte ville som jag, han var jätte trött.
Hoppas det känns bra imorgon då jag tackade ja till jobb då också, men inte så långt pass som igår och idag.

Kanske öppnar en chokladask och häller upp ett litet glas vin, känns som det är jag värd. Lite vardagslyx måste man unna sig ibland :)

Nu är kvällen fullbokad med Tvprogram iallafall.
- Sveriges mästerkock
- Mia på grötö
- Familjen annorlunda på TV4 play

Imorgon är Magnus ledig, så då får jag kvällssällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela