Men när ska alla vara friska???

Publicerad 2013-02-20 14:29:10 i Allmänt

Ja Hampus blev ju sjuk natten mellan fredag och lördag, Magnus blev sjuk igår natt och nu inatt precis när jag höll på att somna så var det Jennifers tur....
Så nattens första timme spenderades med att torka golv, väggar toalett m.m. Sen göra Jennifer sällskap i soffan, hon mådde inte så bra och hade svårt att somna. Kom en vända till vid 7 tiden imorse, så idag och imorgon blir hon hemma men hoppas på skola på fredag.
Nu mår hon bra, hon har både ätit och druckit under dagen.
På Fredag är de Fresta talang i skolan och det vill hon ju inte missa, och händer inget mer så har det precis passerat 48 timmar på fredag morgon :)
Hampus fick vara hemma han med idag, mest för att efter en till vakennatt så är det skönt att få slippa passa tiderna.

Varken Jennifer eller Magnus fick någon feber eller andra symptom så det var nog bara en tillfällighet att Hampus åkte på en rejäl förkylning efter kräksjukan.

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2013-02-20 14:43:26

åh jobbigt... alltså, har de andra spytt? =( då är det bara du kvar då?! *s* hoppas dock du klarar dig!

Svar: Ja alla 3 har spytt, jag kvar.....Men jag brukar klara mig, så hoppas verkligen att jag gör det den här gången också!
Nettan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela