Mysfrukost

Publicerad 2013-02-07 09:42:50 i

Hampus fick vara hemma idag, hostade och täppt när han vakna min lilla bus.
Redan nu känns han bättre, hostar inte längre men något täppt men känns helt normalt för att vara i februari.
Jag skulle ändå vara hemma, så då känns det då dumt att skicka till dagis när man inte vet åt vilket håll det är påväg.
Hampus ska sova borta imorgon, hos sin kusin och Hampus längtar. Grabbarna grus, undrar hur det ska gå.... :)
Vi får hoppas att inte förkylningen blir värre för då funkar det ju inte.

Jennifer ska ha Disco kalas här hemma imorgon kväll, så vi vill vara friska!
Måste handla till det idag också, börja med inköpslista snart.


Nu ska vi äta upp vår frukost, gjorde det lite extra mysigt med tända ljus och så satte vi oss i soffan. Hampus fick plättar med sylt också, vardagslyx för en 4-åring :)







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela