Badhuset

Publicerad 2013-01-15 00:36:29 i Allmänt

Idag blev det badhuset efter skolan med båda barnen, deras ena kusin Alva och så fick jag sällskap av min kusin Ida.
Trevlig eftermiddag, men tiden gick alldeles för fort! Jennifer och Alva skulle på Trampolinträning kl.18 och innan dess hinna äta middag. Dessutom blev Jennifer akut trött och på sitt värsta humör efter badet...
Fick iväg dom i tid iallafall, skönt att de blev hämtade och Jennifer blev även hemkörd.
Själv hade jag möte med två nya gympaledare, de ska ha Hampus grupp i vår. Trevlig möte :)

Ska försöka somna nu men var inte jätte trött och Magnus somna innan mig och ligger nu och snarkar högt......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela