Bröllopsmässan

Publicerad 2013-01-22 15:47:26 i Allmänt

På Lördag så är det dags, jag och Magnus ska besöka Bröllopsmässan på Grand Hotel :) Ska bli väldigt spännande och roligt :) Får se om vi kanske får några nya ideér. man vet aldrig.... Vi firar även 10år tillsammans på Lördag, så det känns ganska så passande med Bröllopsmässa tyckte vi. Har fixat barnvakt hela dagen så efter mässan så ska vi ut och äta. Men vi har fortfarande inte bestämt var, alldeles för många restauranger att välja på i Stockholm! Ska nog boka bord på 2 ställen nu under eftermiddagen, så kan vi fundera någon dag till på dom. Löningshelg så det lär ju vara fullsatt annars.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-01-22 18:28:58

Åh, vad kul! Jag har varit där två ggr. En gång med Jenny och en gång med Claes. Man får en massa bra idéer och inspiration 😍

Svar: Jag hoppas att det blir så trevligt som jag tror att det ska bli!
Nettan

Postat av: BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONFASHION.SE

Publicerad 2013-01-22 21:12:01


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
BLINGADE MOBILSKAL

WWW.PHONEFASHION.SE
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela