Dunderkur någon?

Publicerad 2013-01-05 16:24:00 i Allmänt

Någon som har en grym dunderkur mot förkylning? Riktigt less nu! Så fort jag rör mig så dunkar hela huvudet, annars är det rätt okej.

Nu blir det en hemmagjord smothie iallafall, lite vitaminer kan väl aldrig skada ;)
Kiwi, apelsin, ananas och jordgubbar va de som jag hade hemma. Tog även i en bit ingefära för bästa effekt.


Ni får ursäkta om det blir lite knasiga stavningar nu och i förra inlägget, mobilen har en förmåga att ändra ord......



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela