Fondueboden

Publicerad 2013-01-28 22:58:58 i Allmänt

En restaurang jag verkligen kan rekomendera, liten och jätte mysig, bra service och underbar mat. Härligt när menyn inte är så stor och omfattande så man får svår beslutsångest över vad man ska äta... ;) Som ni förmodligen kan gissa efter namnet så är det fondue som serveras, ostfondue (som går att få vegetarisk), fisk eller kött och som efterrätt toblerone med färska frukter och glass. All buljong är egenkokt och till fonduen serveras 7 sorters såser och pommes eller bakadpotatis. Vi beställde köttfondue och fick då in nötkött, fläskkött och kyckling, och vill man ha mer av någonting så var det bara att säga till. Kycklingen var min favorit med salsa, bbq sås och chilibea. Tobleronen med färska jordgubbar och ananas var underbart gott! En restaurang helt i min smak, här kan man sitta och äta och umgås länge. Men man måste boka bord minst 1 vecka innan man ska dit, poppis ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela