Godmorgon.....

Publicerad 2013-01-05 12:10:15 i Allmänt

Eller vad säger man när man vaknar vid 11 tiden?
Ungefär den tid jag gått upp större delen av de senaste veckorna. Sover jätte dåligt om nätterna pga jobbig förkylning som inte vill ge med sig. Senaste veckorna sitter de endast i bihålorna, och det gör att hela huvudet känns jätte tungt och värjer.
Hade bestämt att om det nämndes likadant när jag vaknade igår så skulle jag ringa och boka tid hos läkaren.
Vaknade upp igår och kunde andas ur näsan utan problem, nässprayen behövdes inte förrän vid middagstid. På bättringsvägen!
Men så vaknar jag idag med ännu värre värk i bihålorna, inte jätte täppt men fruktansvärt ont.
Dessutom nacken som inte alls vill idag, så ont så ont både uppe, nere, fram och bak av huvudet....
För se hur det blir imorgon, blir det inte bättre så får jag gå till läkaren på måndag. Kan det vara bihåleinflammation kanske?
Men jag har haft bihåleinflammation 2 gånger tidigare och då satt de bara på ena sidan, vilket läkaren sa var det typiska kännetecknet. Nu sitter de på båda sidor...
Hur som hellst så är det jäkligt drygt, och jag är jätte leds!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela