Hemmadag

Publicerad 2013-01-30 20:37:00 i Allmänt

Idag har vi varit hemma hela familjen, Jennifer har haft lite feber och börjar bli riktigt förkyld. Hampus ville inte till dagis när Jennifer skulle vara hemma så då behövde han inte det, skulle annars bara gått 9-14.
Jennifer hade 37.9 sist jag kollade med jätte snorig och hostar så det blir till att vara hemma imorgon med.
Får se hur vi löser morgonkvällen, Jennifer skulle ha gått på dans och Hampus har gympa. Både jag och Magnus ska vara ledare imorgon på gympan, på något sett så fixar vi det. Jennifer är ju inte dunder sjuk så hon kanske kan sitta lite vid sidan om och ha med sig surfplattan.


Lite korthus bygge sysselsatte sig barnen med tidigare ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela