Hittat min grej ;)

Publicerad 2013-01-16 14:36:46 i Allmänt

Drog hem andra vinsten på knappt 1 månad :) vann presentkort på Stadium i mitten av December och nu 4 biljetter till Galapremiären av nya barnfilmen Röjar-Ralf som går på Park nu på Söndag.

Ska bli jätte roligt, just Bio är någonting som vi är väldigt sega på att komma iväg på.... Som Sune i Grekland väntade vi hela hösten på att den skulle ha premiär, men tror ni vi har gått ännu.....

Lite spännande och se om/vad de kan vara för extra när det står att det är Galapremiär :)

Jennifer kommer missa sin truppgymnastik träning, men det står hon nog ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela