Jobbiga val ;)

Publicerad 2013-01-07 22:06:19 i Allmänt

Vi funderar lite på om vi ska försöka ta oss iväg hela familjen på någon liten minitripp, funderat på skidåkning i Romme då barnen pratar så mycket om skidor. Jennifer fyller år snart och jag och Magnus firar 10 år dagen efter hennes födelsedag. Så en kombo att få ihop någon resa då skulle ju vara perfekt :)
Även kikat på Helsingforskryssning, vilket vi även där vet att hela familjen skulle uppskatta. Men nu så hittade jag jätte bra priser till Sälen över påsk, weekend med boende och liftkort för 1000:-/person.
Så nu är det många funderingar! Ganska trevliga sådanna men ändå.... ;) Kanske boka barnvakt och så går jag och Magnus ut och äter på vår 10 års dag och så skidresa till påsk?
Bara 2,5 vecka kvar så det är väl dags att bestämma sig nu, både om någon resa ska bokas (lutar då mer åt kryssningen då lör - sön i Romme nästan gick på lika mycket som tor - sön i Sälen) och om vi istället firar vår dag utan barn, för då behöver vi ju barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela