Julaftonsmorgon

Publicerad 2013-01-06 01:07:15 i Allmänt

Då fortsätter vi med Julafton! Magnus och jag väckte barnen på morgonen som redan då hade kommit in i jullovstider och sov länge :) Väldigt glada men trötta fick de se att tomten varit och lämnat paket i julstrumpan som de hängt upp på dörrarna till sina rum. Vi hade även lagt lite paket under granen som vi öppnade i lugn och ro på morgonen inna nvi fixade oss iordning. Min mamma och systrar kom över på brunch sen vid 11 tiden, härligt att få tillbringa lite tid hemma på självaste Julafton. För mig är det iallafall en väldigt värdefull tid, då känner jag verkligen lugn och njuter av att få spendera tid med min familj i lugn och ro.
Mysigt att komma upp till ett julpyntat hem Det är en speciell känsla tycker jag när man vaknar upp på julaftonsmorgon :)
Så mysigt tid med barnen, de var väldigt förväntansfulla och det lyste glädje :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela