Kalas imorgon

Publicerad 2013-01-24 23:54:40 i Allmänt

Känner att det var alldeles för många måsten med städning m.m. men orken finns inte. Har haft en jätte dålig dag idag pga nacken, fick ligga och vila i sängen hela förmiddagen. Jag sa till Jennifer innan hon skulle sova att jag hade en del att göra här hemma, framförallt att städa. Fick då till svar från Jennifer att det viktigaste var inte att det är städat imorgon, utan de viktigaste är gästerna och att hon får presenter :) Så jag lyssnar på min dotter och slappar istället, tror att jag behöver det. Min envisa inflammation i på ena sidan av nacken som suttit i sen i November vill ju aldrig ge med sig, vila är nog nödvändig. Så TV3 play med Hollywoodfruar, ett glas vin och ostbågar fick det bli istället. Känns jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela