Kalas

Publicerad 2013-01-26 00:49:00 i Allmänt

Idag gick vi upp extra tidigt för att hinna fixa frukost och fira vår underbara dotter som fyllde 8år idag!
Frukost på sängen och paket, en väldigt nöjd tjej som sedan åkte till skolan :) Hon gick dessutom med sig glass att bjuda på i klassen.

Vid 17 tiden fick vi över släkten på kalas, vi bjöd på tacos och fika. De sista gästerna gick vid 21.30, la en mycket nöjd tjej sängen då.
Kameran hade jag knapt tid för, men ska kika igenom på söndag om det blev några bilder att ha.
Nu ska jag sova, vill vara utvilad imorgon då en helgdag stan med Magnus väntar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela