Kan inte sova....

Publicerad 2013-01-31 02:23:16 i Allmänt

Natten till idag sov jag jätte dåligt, vaknade flera gånger pga värken i nacken. Var helt slut och jätte ont när det var dags att gå upp, så då sov jag till 11, mellan ca.8.30-11 så sov jag som djupast av ren utmattning.
Och nu sitter jag här i sängen, försökt sova i en timme men är inte tillräcklig trött och hittar inget skönt sätt att ligga på för hela tiden så trycker det på olika ömma punkter.
Blir som en ond spiral detta, alltid någonting som hindrar mig från att få sova ordentligt.
Här om dagen tog jag en citodon när jag la mig för jag hade så ont så kudden kändes som en tegelsten, och det va inte alls skönt. Sov sedan hela natten utan att vakna. Men jag vill ju inte behöva ta tabletter för att kunna sova....
Surfar runt lite på mobilen nu, så jag tror och hoppas att jag blivit lite tröttare och kan göra ett nytt försök att lägga mig ned på kudden.
Högerarmen och handen har iallafall domnat bort så jag har nog inget val.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela