Lite sent.....

Publicerad 2013-01-18 19:53:00 i Allmänt

Nu är julen borta här hemma, granen åkte visserligen ut förra veckan men resten har jag bara inte orkat ta tag i. Men nu är det nedpackat i kartonger och väntar på att någon stark vill bära ned de i källaren.... ;)

Blev lite städning här hemma också så det känns lite extra bra att ta helg nu :)


Förmiddagen spenderades med shopping i Uppsala med min farmor och farfar. Skulle inhandla nya fjädrar (tror jag de hette) som håller upp bakluckan på bilen, de gick sönder precis innan jul. Blev även ett besök på Ikea :)

Nu blir det fredagsmys med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela