Lördag

Publicerad 2013-01-28 12:55:00 i Allmänt

I lördags så hade vi barnvakt hela dagen, jag och Magnus firade 10år tillsammans.
Vi började dagen med att åka till Grand Hotel där vi gick på Bröllopsmässa. Så mycket att titta på, efter ca.2,5 timme på plats så va man helt snurrig av alla ringar, inbjudningskort, små presenter, klänningar och ännu fler klänningar....
Lite nya idéer och tips iallafall, tror jag hittade vigselringen jag vill ha också :)
Men ganska så trevligt att spendera en dag på Grand, känns väldigt lyxigt och speciellt med ett glas champagne i handen :)
Vi avslutade med att köpa med oss några tidningar, de satt jag och tittade igenom igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela