Lugn dag här hemma

Publicerad 2013-01-29 13:52:00 i Allmänt

Jennifer är på utflykt idag med skolan, de skulle besöka konserthuset vilket hon tyckte skulle bli jätte roligt. Matsäck hade hon med sig, valde själv pannkakor och nyponsoppa. Dom kommer nog ha en jätte bra dag!
Jag och Magnus åkte och köpte wienerbröd, fixade sedan lite choklad på dom hemma också. Chokladwienerbröd är verkligen svårt att få tag på!
Så en lugn morgon/förmiddag här hemma. Magnus har nu åkt till jobbet och jag ska hämta barnen om en liten stund.
Får se vad vi ska hitta på i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela