Myskväll

Publicerad 2013-01-29 23:32:53 i Allmänt

Efter att ha hämtat barnen idag så tog vi en vända i Centrum, Jennifer fick 2 dubletter i födelsedagspresent så de skulle bytas. Tyvärr fanns inte det som hon skulle byta till, hon fick 2 stycken discolampor och skulle byta den ena till en lavalampa som hon också önskat sig. Skulle tydligen finnas i Täby så vi får se om vi kan ta oss dit imorgn, ska nog ringa innan och se om det stämmer och isåfall be dom lägga undan en. Hittade ett album för några samlarbilder som båda barnen har, så de fick ett varsit. Kostade bara 20:-/st :) Så då hade de att göra när de kom hem. Perfekt så kanske vi slipper dessa bilder liggandes överallt på golvet, med betoning på Kanske ;) Efter middagen så gjorde jag smothie, min favorit på apelsinjuice (gärna färskpressad men jag fuskade med köpt) ananas, mango och frysta hallon. Barnen tycker det är jätte gott, själv har jag i en bit ingefära i smothien som jag mixar efter att ha hällt över till barnen. Förberedde även till morgonendagens smothie när jag ändå höll på, halva ananasen och mangon ner i en burk. Så bara att tillsätta hallon och juice imorgon och mixa. Jag och Hampus satte oss i soffan och myste, tände ljus och tittade på Barnkanalen. Jennifer plockade lite i sitt rum och gjorde sina läxor. Jätte duktig är hon på sina matteuppgifter! Passade på att lägga mig inne hos Hampus när han skulle sova, ibalnd somnar han då snabbare och ibland tar det längre tid. Idag gick det snabbt, direkt efter somnade jag.... Sov mellan 19.30-20.30, jätte skönt då jag sov väldigt dåligt inatt. Nu ska jag bara ta det lugnt en lite nstund innan jag ska lägga mig, blir lite sovmorgon imorgon. Jennifer har lite feber och är hes, så hon får vara hemma och vila imorgon så får vi se åt vilket håll det går åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela