Nytt År

Publicerad 2013-01-01 23:00:31 i Allmänt

Ja då var det ett nytt år och nya dags äventyr! Magnus jobbade 14-00.30 igår så han missade tyvärr nyårsfirandet, men jag och barnen var bortbjudna till goda vänner. Härligt när man är själv med barnen ändå vet att alla kommer få en toppen kväll. Vi var 6 vuxna och 5 barn, och sen kom Magnus över sista timmen innan vi gick hem. Jag tycker barnen var ovanligt lugna, tjejerna satt och spelade sällskapsspel och datatspel, Jennifer och Linne hade även lite teater för oss vuxna senare under kvällen. Hampus hittade lite leksaker som han ppysslade med annars så lånade han Jennifers surfplatta och satt stilla med den, han kan annars vara överallt och högljud och retas lite med tjejerna. Vi blev bjudna på jätte god mat och dryck, och självklart trevligt sällskap. Vad mer kan man begära? :) Hampus blev dock lite rädd vid tolvslaget så jag fick sitta inne hos honom, men så fort jag satte mig brevid honom i soffan så blev han lugn. Den neda bilden som blev tagen av mig under kvällen tror jag, Jennifer när hon och Linne har show :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela