Oj vad jag har shoppat!

Publicerad 2013-01-16 23:25:00 i Allmänt

Idag fick jag ett ordentligt ryck, efter att ha hämtat barnen så bar det av mot Väsby C, för att senare lite oplanerat fortsätta till Täby C

Har nog aldrig shoppat så mycket på en och samma gång, var helt slut när jag var färdig :)

Men nu är ny varm vinterjacka inhandlad till mig, och jag var vågad och gick ifrån den vanliga svarta som jag alltid köper. Det blev en lila!
Köpte även en skidjacka som skulle vara både vind och vattentät och massa andra bra funktioner som snölås m.m. Den blev däremot svart, men med lite rosa detaljer.

Magnus fick en ny jacka han med, en helt annan modell än den han har nu. Hoppas det blev rätt storlek bara, han får prova imorgon när han är hemma.
Men även han kanske ska köpa sig en skidjacka, samma modell som jag köpte.

Hampus fick en onepice och gympaskor till våren/sommaren.

Jennifer fick nya träningskläder, med gympa i skolan 2 dagar, trampolinträning 1 gång i veckan, truppgymnastik 1 gång i veckan och dans 1 gång i veckan så går det åt mycket träningskläder. Behöver nog köpa ytterligare någon uppsättning, men nu klarar hon sig några veckor till iallafall. Hon verkar ha vuxit ur nästa allt sen tidigare.
Så nya tights, linne (som tyvärr inte passade och hon provade inte i affären), tunn överdragsjacka, dansskor och gymnastikskor.
Även ett par skidhandskar som hon verkligen behövde inhandlades.

Betalade allt med presetkort som jag tidgare vunnit, och har fortfarande pengar kvar :)
Hade verkligen tur då 2 av jackorna var på rea, den ena var till och med på halva rea priset.
Även jennifers träningskläder och gymnastikskorna var på rea eller klubberbjudande. Så även det Hampus fick.
Det enda på ordinarie pris var min skidjacka och Jennifers skidhanskar.

Så jäkla nöjd!
"Bara" jackorna skulle igentligen ha gått på det presentkortet var på. Men nu med all rea så fick jag ännu mer för presentkortet :) Saker som verkligen behövde inhandlas också, så det känns ju jätte bra.


Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2013-01-17 08:41:19

vad roligt! du bara vinner och vinner... *s* reor är bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela