Premiär

Publicerad 2013-01-03 15:12:00 i Allmänt

Ja igår blev det 2 premiärer för oss :) Förts så tog en promenad med barnen till biblioteket, de är ganska nytt här i Väsby då de gamla låg i gamla gymnasiet som rivits. Vi va visserligen där vid invigninge noch kikade men vi har aldrig varit iväg och lånat böcker med barnen. Men det måste vi göra om! De hade en kuddhörna där man kunde sitta och läsa, så jag läste ett visst antal Mulle meck böcker för Hampus... :) Jennifer har blivit väldigt intresserad av att läsa så hon uppskattade besöket mcyket! Vi skaffade lånekort och passade på att låna med oss några böcker hem. Efter det så var dte dags att gå hem och äta middag, men istället så hamnade vi på restaurangen Tiger som låg precis brevid. Jätte mysigt hade de gjort som en regnskog inne i restaurangen, barnen tyckte det var jätte fint och spännande. Tror att de gjorde mycket så de satt stilla, de var till och med regnskogsljud, fågelkvitter och åskoväder ibland. Kan även tillägga att maten var mycket bra! :) Sen blev det bussen hem, tog bara 5 minuter så var vi innanför dörren. Väl hemma så somnade barnen snabt. Härligt med en spontan eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela