Röjar-Ralf

Publicerad 2013-01-20 21:15:52 i Allmänt

Idag har vi varit hela familjen inna i stan på förmiddagen och tittat på Röjar-Ralf. Filmen visades i 3D vilket båda barnen tyckte var jätte roligt. Hampus var jätte duktig, han har inte riktigt klarat att sitta så länge förut, så det kändes som om det skulle bli en utmaning. Men han var jätte duktig! Han satt själv först, men sen började det bli lite läskigt och då tog han av 3D glasögonen och satte sig i mitt knä, sen satt han hos mig eller Magnus resten av filmen. Jätte mysigt tycker jag :) Barnen blev bjudna på festis och godis, alldeles lagom. Jennifer var väldigt spänd över tävlingen som var där vi skickade in teckningen som hon hade ritat. Tyvärr så vann ingen av våra barn den tävlingen men de fick en varsin liten goodie bag när vi gick ut från bion. Påsearna var perfekta, för efter bion så gick vi och åt på McDonalds och då satt de så fint vid ett bord och kikade i påsarna medan jag kunde gå och beställa mat. Magnus åkte till jobbet direkt efter bion. Härlig dag, bion kan jag verkligen rekomendera. Men med mindre barn så kanske inte i 3D så den inte blir lika läskig. För Hampus tyckte den var bra efter att ha tagit av sig glasögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela