Väsjöbacken

Publicerad 2013-01-13 23:57:49 i Allmänt

Idag har jag och Emelie varit i väsjöbacken, så roligt och så jobbigt :) Märks att man inte är van längre, benen värkte efter några åk.... Får se till att dte blir lite oftare! Just i väsjöbacken har jag inte varit många gånger, undrar varför? Hittade "liftkortsfickan" som man ska ha på armen, sist jag var där var i Januari 2006. Men jag märkte att jag borde investera i ett par nya skidor, de jag har var jätte bra när jag köpte dom och jag har tagit väl hand om dom men de är inköpta 2003.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela