Fel dator

Publicerad 2013-03-04 23:28:29 i Allmänt

Hade flera bilder som jag skulle få med i olika inlägg, men nu hade jag tydligen fel dator igång....
Aja, ni får se de en annan dag :)

Igår hade jag trevligt besök av Carro och Rachael, inte länge sen jag och Carro träffades senast me ndesto längre sedan barnen fick leka med varandra.
Förut var det tjejerna som lekte, men efter att vi besökte dom på Irland så var det Hampus och Rachael som lekt mest. Men så igår så var det tjejerna igen som lekte och Hampus satt mest med mig och Carro.
Rachael är 1 år äldre än Hampus så de är ju mer jämnåriga men sen så har väl tjejerna mer lika intressen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela