Fullt upp

Publicerad 2013-03-07 23:24:38 i Allmänt

Verkligen fullt upp med möten och samtal hit och dit, inte ligger man på soffan och latar sig direkt bara. Det är nog nu namnet Arbetssökande istället för Arbetslös passar väldigt bra in.

Bara igår var jag på 2 givande möten, men något frustrerande då en arbetsgivare vill anställa mig men de vill att jag ska jobba lite mer än vad jag fixar. Tiderna är mycket bättre än vad jag haft men ändå inte "bra". Utöver arbetstidern så lät det toppen!
Hoppas på att kunna hålla kontakten då det är en arbetsplats som jag gärna börjar arbeta på i framtiden då jag hoppas på att kunna utöka min arbetstid.

Sen en fika med lite prat om extra jobb, men ändå precis så mycket som jag vill/kan jobba. Det possitiva med det är att det är jag som kan vara med och styra tiderna mycket mer :)
Och idag fick jag ett samtal som gjorde det hela ännu mera possitivt, negativt bara med läget kanske.

Dessutom ett annat projekt pågång!

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2013-03-08 10:01:09

vad roligt! full rulle! =D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela