Ledig helg!

Publicerad 2013-03-22 10:35:24 i Allmänt

Eller nja, helt ledig är den inte men Magnus är ledig så det är ju trevligt :) Och förhoppningsvis så ligger han inte sjuk hela den här helgen som förra lediga helgen han hade.

Nu ska vi handla inför helgen och sen hämta upp Jennifer i skolan för att åka och titta på cyklar till barnen.
Blir fotboll ikväll, skulle åkt till stan och mött upp Carro men min nacke värker redan nu så jag måste ställa in det tyvärr. Jobb imorgon också 11-15 så då måste jag må bra.

Imorgon får vi gäster, så vi ska väl spika en meny till det och välja ut några bra spel till kvällen :)

Hoppas ni får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela