Någon som har sett???

Publicerad 2013-03-05 20:35:00 i Allmänt

Min mobil har varit inlämnad på reparation sen den 18 Februari, såg på min sida på 3 att den var skickad från verkstaden till kund den 27 Februari.
Efter många samtal till kundservice och min mamma besökte 3 butiken så säger alla att den brukar levereras till butil igen. Men nu till frågan, varför har den då inte kommit till butiken den 5 februari?
Ringde precis butiken i Täby och hon sa att de bytt verkstad, och texten levererad direkt till kund hade hon aldrig sett förut. Så alltså lutar det åt att den ska vara skickad direkt till mig, jätte smidigt kan man ju tänka sig då men så är det inte.
För alla jag har varit i kontakt med på 3 sen 6 år tillbaka har inte kunna/brytt sig/orkat/förstått mig när jag säger att mina kunduppgifter är FEL. De har kvar min adress där vi bodde för 6-8 år sedan, de har bara lagt till en faktura adress så all postutskick kommer rätt.
Så nu verkar min mobil vara på vift med Posten......
 
 
 
Så någon som sett en typ sån här HTC mobil vilsen med posten? 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela