Påsk

Publicerad 2013-03-30 01:44:54 i Allmänt

Nu är påsken här och vi har startat för fullt :)

Igår så var barnen påskkärringar och gick runt tillsammans med sina kusiner, lyckliga barn som fick ihop lite godis.

Idag så har både jag och Magnus jobbat, men jag hade kortdag (som vanlig) och slutade kl.15. Barnen var hemma hos min mamma och jag åkte sedan direkt dit. Jätte trevlig eftermiddag med mamma och syrrorna, vi åt lite påskmat till middag, gjorde det lite lätt för oss med goda ägghalvor, varmröktlax, gravadlax, sill och rostbiff. Till barnen blev det även prinskorv och köttbullar.
Letade påskägg och fikade.
Sen åkte vi hem och jag och Jennifer tittade på Lets dance, Hampus somnade efter 5 minuter.

Nu ska jag och Magnus fixa rebusar till morgondagens påskäggsletande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela