Påskafton

Publicerad 2013-03-31 01:05:46 i Allmänt

Började dagen med två barn som tjatade om att få leta påskägg.... Tillslut kändes det som en anständig tid att gå upp och med det ge barnen den första ledtråden till påskäggen.
De letade ledtrådar och hittade tillslut sin påskägg, Jennifer ett "mindre" och Hampus ett STORT påskägg.
Jennifer fick precis en cyckel av oss så hon fick lite godis i sitt men Hampus fick smurfar, en smurf t-shirt och en Sean banan CD i sitt ägg,

Sen blev det lite fix här hemma och jag åkte och handlade mjölkfri grädde (som inte var lätt att få tag i) och blomor till svärmor som vi skulle hem på påskmiddag hos. Magnus har tyvärr jobbhelg och åkte till jobbet straxt innan vi åkte.

Sen blev det påskäggsletande, påskäggsmålande, matlagning och en jätte trevlig middag med Magnus mamma,Krister och Magnus syster med familj. Tog sedan en taxi hem runt elva tiden tror jag.

Imorgon blir det en tur till Salem för att fira min morfar som fyller 75 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela