Värre än julhandeln

Publicerad 2013-03-27 23:07:20 i Allmänt

Om ni inte var i Stinsen ikväll så kan ni kanske försöka tänka er en kombo av kaoset på och en bra bit runt parkeringen och Allsång på skansen. Alltså på allsång så är det slagsmål om bästa platserna, och de lilla jag hann se då jag försökte ta mig tunt för att hitta Magnus och barnen så var det något liknande. Men alla som var i Stinsen stod bra mycket mer packade, gick inte att röra sig! Yohio blev försenad pga trafiken till Stinsen, de var kö från båda håll från E4 och från Arningeleden.
Jennifer hade med sig 2 kompisar, tjejerna var lite besvikna över att de inte såg så mycket. Men Hampus satt på Magnus axlar och hade sett perfekt, han hade dansat med (kan alla rörelser till mello låten) och hade sjungit med jätte högt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela