Buzzador

Publicerad 2013-05-20 23:11:00 i Allmänt

Jag har fått hem en kartong med Maraboukakor, 
Barnen blev helt till sig av en hel karting full av kakor, tyvärr kunde inte Jennifer äta odm pga mjökallerigin med de var ju så många förpackningar så man kunde ju bygga med förpackningar istället :)
 
Vi gillar Mini Stars kakorna, goda och så smart förpackade. De är en kartong med 4 mindre separata förpackningar inuti. Bra att ta med sig när man är iväg på utflykt eller även om man är hemma och inte vill ta fram så många kakor, de som är kvar i kartongen hinner ju inte bli sega och dåliga.
 
 
 
 
Chocowild är större platta kakaor med chokladöverdrag, de är formade som olika djur.
De verkar mer gå hem hos barn, dock kladdar de väldigt mcyket av chokladen då det inte går att hålla i kakan utan att undvika chokladen....
 
 
 
 
Barnen byggde ett flygplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela