Listor

Publicerad 2013-05-16 00:52:00 i Allmänt

Skriver listor och hoppas att jag inte glömmer bort någonting....
Hampus fyller 5 år på Söndag, en stor dag för honom :) Han räknar ned varje dag, har sovit lite oroligt sista veckan och vi undrar om det inte är för att han är lite nervös och spänd över sin födelsedag.
Barnkalas blir dte på Söndag, han bjöd in 9 dagiskompisar men 1 kunde inte komma. Så 10 barn inkl. Jennifer blir det på Lördag som ska leka, fika och busa massor :) Vi ska ordna en skattjakt som jag inte riktigt vet hur vi ska få till, men det är ett av "kraven" Hampus har. Sen så vill han att Magnus ska jonglera också.
 
På Söndag blir det kalas för släkten, och då har jag bokat sol och värme! Vi har tidigare år varit ute på ängen här i närheten och firat Hampus och hoppas på att kunna göra det även i år.
 
Presenter är inhandlade, inväntar bara ett paket till som jga beställt från lekmer.se och det borde komma med posten imorgon eller senast fredag. 
 
 
Min lilla busunge :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela