Noll koll...

Publicerad 2013-05-22 00:09:06 i Allmänt

Tror att det är värken i nacken som gör att jag är helt slut, kommer inte ihåg någonting. Vet inte vad jag precis pratat om, knappt vad jag gjort eller ska göra och glömmer det mesta.... Blir ju tokig då jag glömmer allt!
Nu blir det snart sängen efter en väldigt lång dag!
Läkarbesök på 1,5 timme på morgonen, trevlig lunchdate med Carro, öppet hus i skolan, lämna barnen i Täby hos mamma och sen direkt till jobbet. Hann inte med någon rast så jag hann inte handla matsäck till Jennifer så det fick bli efter stängning istället. Kom inte ifrån jobbet förrän kl.20.30 så då var det som sagt lunch matsäck till Jennifer och sen hämta barnen, inte hemma förrän straxt före kl.23 och då blev det middag.
Hoppas på en mycket lugnare dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela