Snart helg

Publicerad 2013-05-17 00:15:31 i Allmänt

I helgen så händer det mycket! Imorgon fredag så blir det jobb, handla mat, hem och fixa och dona och sen hämta dottern som ska på skoldisco. Hoppas sedan att jag kan få slappa i soffan någon timme innan det är dags att gå till sängs. På lördag så ska vi första förbereda barnkalas här hemma, och skattjakten är fortfarande inte fixad.... Sen blir det kalas för Nova som fyller 1 år kl.12 Kl.15-17 så kommer det 8 barn på kalas här hemma, så full fart kommer det bli :) Och kvällen blir det Eurovisionfinal med ett gäng vänner som vi bjudit över. Så fullt hus nästan hela dagen kommer det bli. På Söndag så fyller Hampus 5 år, så då blir det kalas igen! Men innan kalaset så ska vi hinna kika på Jennifers truppgymnastik avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela