Tramplointävling

Publicerad 2013-05-08 00:02:00 i Allmänt

I hekgen så var det Trampolintävling för Jennifer, vi var där hela familjen och tittade och även min mamma kom dit vilket Jennifer uppskattade.
Hon gjorde sin hittils bösta tävling!  Jätte glad var hon efteråt, och det var såklart vi också :)
Jennifer sa att hennes mål var topp 10, och det klarade hon och då skulle hon såklart få en belöning för det.
 
När vi kom hem sen på kvällen så gjorde vi plockmat och Jennifer fick sin belöning, hon hade valt själv innan och det var alkoholfritt vin. Hon fick det när min lillasyster fylde 13år och ville ha mousserande alkoholfritt vin istället för läsk eller cider.
Hon var så nöjd och stolt :)
 
Så plockmatsbuffé och Sune i Grekland, en mysig familjekväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela