Då kör vi igång igen :)

Publicerad 2013-09-02 01:36:35 i Allmänt

Nu ska här bloggas :)

Har varit så mycket under sommaren och en hel del planering inför bröllopet då vi gifte oss den 17 Augusti.
Vi valde att hålla det hemligt då vi bara bjudit närmsta släkten plus närmsta vänner som brudtärnor och best man.
Så mycket saker som jag inte kunde skriva om och då blev det ingenting alls istället.

Nu är vi gifta, vilket känns jätte härligt! Bytt efternamn så jag heter som resten av familjen, det känns mest märkligt. Eller rättare sagt svårt att komma ihåg :) Dags att ta tag i allt som måste bytas ut!
Har fått hem papper från trafikverket, så måste fixa ett foto och sen skicka in papper så jag får nytt körkort. Pass får jag ta tag i när det närmar sig en ny resa, någon gång i framtiden.
Visa kort är på gång och resten känns inte lika brådskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela